Termín odevzdání projektu NAZV Země se blíží

12. 6. 2017 -

Časový harmonogram odevzdáná projketů NAZV Země:

Termíny fakult k odevzdání na OVaV k odeslání přes datovou schránku + odevzdání Souhlasů s užitím osobních údajů:

Donesení z fakulty k odeslání : v týdnu 12.-14.6. 2017 vždy v 10 hod. Potvrzení k odeslání + Souhlasy s užitím osobních údajů

Hromadný odvoz na NAZV:                       15.6.2017 v 7:00 hod. ráno

Formální podoba přihlášky:

  1. Návrh projektu je třeba odeslat v on-line systému (finalizovat), poté vygenerovat „Potvrzení o podání elektronického návrhu projektu“  a tento odeslat přes datovou schránku.

    Projekt nestačí odeslat v systému, proces je ukončen až odesláním přes datovou schránku Fyzicky se na NAZV odevzdávají Souhlasy s užitím osobních údajů.

  2. Ty je třeba dodat zároveň s Potvrzením k odeslání přes datovou schránku v následující formě:

    a) Vytištěné Potvrzení k odeslání

    b) Za ním seřazené jednotlivé souhlasy za projekt

  3. Termín fakult pro odevzdání „Potvrzení podání elektronického návrhu projektu „  ve formátu .pdf k odeslání přes datovou schránku je v týdnu 12.-14.6. 2017 vždy v 10 hod  výhradně přes projektové manažery fakult + PM donesou v předepsané formě Souhlasy s užitím osobních údajů v pozici MENDELU jako koordinátora projektu i partnera projektu.

Organizace soutěže na jednotlivých součástech:

LDF

Kontaktní osoba:                                                                                    Ing. Aneta Šenfeldrová 
Termíny odevzdání průvodních listů k podpisu děkanovi:                            do 6.6.2016 do 12:00 hod.
Sběr Potvrzení z on-line systému + Souhlasy (v listinné podobě):               od 12.6.2017 do 14.6.2017 do 9:00 hod. 
S k ým se řeší dofinancování z neveřejných zdrojů:                                    Ing. Petr Pernica

PEF

Kontaktní osoba:                                                                                    Ing.Barbora Šiklová
Termíny odevzdání průvodních listů k podpisu děkanovi:                            do 12.6.2016 do 9:00 hod.
Sběr Potvrzení z on-line systému + Souhlasy (v listinné podobě):               14.6.2017 do 9:00 hod. 
S kým s e řeší dofinancování z neveřejných zdrojů:                                     Ing. Jaroslav Pakosta

FRRMS

Kontaktní osoba:                                                                                     Ing. Radka Pressová, Ph.D.
Termíny odevzdání průvodních listů k podpisu děkanovi:                            do 12.6.2016 do 8:00 hod.
Sběr Potvrzení z on-line systému + Souhlasy (v listinné podobě):               do 12.6.2016 do 8:00 hod.
S kým se řeší dofinancování z neveřejných zdrojů:                                    Ing. Jana Sedláková

ZF

Kontaktní osoba:                                                                                    Ing. Jana Nečasová.
Termíny odevzdání průvodních listů k podpisu děkanovi:                            do 5.6.2016 do 10:00 hod.
Sběr Potvrzení z on-line systému + Souhlasy (v listinné podobě):               do 12.6.2016 do 10:00 hod.
S kým se řeší do financování z neveřejných zdrojů:                                    Ing. Eva Spěváková

AF

Kontaktní osoba:                                                                                        Mgr. Patrik Vacek
Termíny odevzdání průvodních listů k podpisu děkanovi:                                9.6.2016 do 10:00 hod.
Sběr Potvrzení z on-line systému + Souhlasy (v listinné podobě):             &nbs p;    12.6.2017 do 10:00 hod. 
S kým se řeší dofinancování z neveřejných zdrojů:                                        Ing. Šárka Kvizdová