Aktuálně 16.3.2020: Zajištění provozu na rektorátním pracovišti OPTČ do odvolání

18. 3. 2020 -

V reakci na nově stanovené omezení pohybu osob, které v neděli 15.3.2020 vyhlásila vláda, informujeme o zajištění provozu na rektorátním pracovišti OPTČ v době do odvolání.

 

Příjem pošty k podpisu paní rektorce bude zajištěn každý den dle obvyklých pravidel (do 10 hod.) a to výhradně elektronicky. Společně s elektronicky zpracovanými dokumenty, které je třeba podepsat,  dodejte také souhlas příslušného děkana k vyřízení dané pošty vůči paní rektorce (stačí souhlas děkana prostřednictvím e-mailu, je možné také podepsání elektronickým podpisem).

 

K dispozici pro tuto činnost jsou vám dr. Mlejnková, Mgr. Veselý, Ing. Navrátil a dr. Dvořáková, zasílejte k vyřízení na jejich e-mailové adresy. Následně podklady z fakult budeme předávat ke konečnému vyřízení paní kancléřce. Příslušná osoba, která podklady dodala, bude v kopii e-mailu, aby měla přehled o stavu vyřízení požadavku.

 

Poštu pro paní rektorku v listinné podobě dávejte pouze do schránky OPTČ (953) u podatelny (budova A, 1. patro). Dle informací z kancléřství bude podepisována vždy ve středu. Následně po podpisu budou dokumenty předány zpět na fakulty do děkanátních schránek u podatelny.

 

Odesílání datovou schránkou zasílejte dr. Mlejnkové a Ing. Navrátilovi, opět dodejte také souhlas příslušného děkana k vyřízení (opět stačí souhlas děkana prostřednictvím e-mailu nebo elektronický podpis).

 

Tato opatření budou trvat do odvolání a v této době jsou vám také všichni pracovníci OPTČ k dispozici ohledně dotazů k projektům na e-mailu. 

 

Vzhledem k aktuálnímu vývoji se šířením koronaviru může docházet k průběžně ke změnám, o kterých vás budeme informovat:

 Děkujeme za pochopení OPTČ