Implementace nařízení SDG – Zavedení služby VŠ

 

Název projektu: Implementace nařízení SDG – Zavedení služby VŠ

Registrační číslo projektu: CZ.31.1.01/MV/23_52/0000052

Doba realizace: 1. 4. 2023 – 31. 5. 2026

 

Projekt má základ v Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č.2018/1724 z 2. října 2018 o jednotné digitální bráně. Cílem jednotné digitální brány je poskytnout občanům a podnikatelům jednoduchý přístup k informacím, asistenčním službám a službám pro řešení problémů tím, že nabídne přístup k online řešením, zjednoduší kontakty mezi občany a podniky na jedné straně a příslušnými orgány na straně druhé, a sníží administrativní zátěž.

 

Předmětem projektu „Implementace nařízení SDG – Zavedení služby VŠ“ je úplné fungování jednotné digitální brány, a to prostřednictvím elektronizace následujících dvou procedur:

1. Žádost o financování vysokoškolského studia, například formou stipendia a půjčky od veřejného orgánu nebo instituce.

2. Podání počáteční žádosti o přijetí na veřejnou vysokoškolskou instituci.

 

Finanční prostředky na realizaci procedur jsou čerpány z Národního plánu obnovy.